Ugrás a fő tartalomra

Anne L. Green: A sötétség fogságában | Könyvajánló

Anne L. Green regényei az utóbbi időben teljesen magával ragadtak, így mikor már a kezemben fogtam a könyvet, tudtam, hogy most se fogok csalódni. Azonban reményeimet jóval felülszárnyalta az írónő. Hiszen ez a regény magával ragadó, lehengerlő, izgalmas és romantikus. A kedvenc ALG regényemé lépett elő, megelőzve A remény hajnalát. De miért is?

A regényt, a 2015-ös, elsőként megjelent formájában nem volt szerencsém még olvasni. Azonban mindenképpen be szeretném előbb-utóbb szerezni. Hiszen 3 is eltelt a két megjelenés között, és nagyon kíváncsi vagyok rá, mennyit fejlődött az írónő. Azonban, aki csak a korábbi változatot olvasta, ő is nyugodtan neki kezdhet. Hiszen az írónő nem csak belső, plusz tartalommal egészítette ki a cselekményt, hanem tovább írta a regényt.
Az új kiadás szerintem azért is vált előnyére a könyvnek, mert így felölthette magára a már jól megszokott ALG stílusú design-t. Nem utolsó sorban a regény vastagságát tekintve is sokkal jobban hasonlít a többire.
Kicsit féltem is elkezdeni emiatt a regény, hiszen a 5-600 oldalas regények kicsit megrémítenek. Mindig attól tartok, hogy tele lesz a történet felesleges szócsépléssel. Azonban itt nagyot kellett csalódnom! Az első mondattól az utolsóig végig izgalmas volt. Teljesen elbűvölt. Teljesen beleszerettem a regénybe! 

Talán azért is lett a kedvenc ALG könyvem, mert olyan valóságosnak tűnt. Az írónő a cselekményben nagyszerűen ötvözte a lehetetlent a lehetségessel. Ez a kompozíció volt az, ami miatt teljesen bele tudtam magam élni a történetben, mintha csak átéltem volna.
Ennek a regénynek az olvasása nem csak egy kellemes időtöltés, sokkal több. Többet nyújt annál, hiszen nem csak szórakoztat, hanem az érzelmeinkre is kihat. Nem egy fejezet olvasása közben sírtam el magam. Annak köszönhetően, hogy a karakterek helyébe tudtam képzelni magam, teljes mértékig át tudtam érezni a csalódottságukat, a szenvedésüket, a dühöt. Mélyen hatott rám ez a regény.
Azonban a humor kedvelőknek sem kell félni, hiszen a regény tartogat vicces jeleneteket is, melyek mosolyt csalnak az arcunkra. Azzal, hogy egy könyv az olvasása közben ennyi érzelmet képes kiváltani az olvasóból, mindenképpen arra utal, hogy egy rendkívülien tehetséges írónő könyvét olvashattuk.

Mivel mindkét főszereplő gondolataiba is beleolvashattam, nem is tudnék kedvenc karaktert választani. Nagyon megkedveltem egyaránt Andrew-t és Christ is. Mindketten varázslatos személyiséget, egyéniségek. 
A köztük lévő szerelem pedig irigylésre méltó. Azonban a regényben nem egy rózsaszín felhős szerelmet kell várni. Igenis vannak problémáik, bár nem mindig hétköznapi gondok. De ettől lesz valóságos a regény. Olvasás közben többször úgy éreztem: igen, hasonlón én is átmentem. Emiatt is került a szívemhez a regény.
Én úgy éreztem a könyv befejeztével, hogy akár még tanulságot is levonhatunk. Hiszen az a küzdelem, erőfeszítés, amit a kettejük kapcsolatáért tesznek, példa értékű. Szóval a tanulság: Sosem szabad feladni, küzdeni kell. Illetve mindenkinek jár egy második esély az újrakezdésre. 

A cselekményt tekintve izgalmas és fordulatos a regény. 

Bár a többi ALG regényt tekintve, a befejezésre számítottam, ettől még semmivel nem lett élvezhetetlenebb a történet. Hiszen az az út, amíg eljutnak a kívánt célig, nagyon rögös. Ezt kihasználva az írónő többször is csavart a történeten, ez által pedig egy lehengerlő történet lett, melyet nemtől függetlenül bárki szívesen olvasna.

Bár a történetben előfordulnak erotikus jelenetek, de nem az kapta a fő hangsúlyt. Így aki kissé szemérmesebb, vagy nem kedveli a túl sok ágyjelenetet, az is nyugodtan elolvashatja.
Szerintem a történet szempontjából pont elég mennyiségű erotika került a regénybe. Annyi, ami a cselekmény gördülékeny előre haladásához elengedhetetlen volt. 
Christ a történetben teljesen úgy képzeltem el, mint ahogyan a borítón is megjelenik. Törékeny, nőies. Azonban Andrew-val már más volt a helyzet. Legfőképp a hajszín miatt én nem találtam a legmegfelelőbb választásnak. Azonban, ha a kisugárzását tekintjük, akkor tökéletes. Határozott, magabiztos, sármos. De a szemében mégis megbújik a lágyság, gyengédség. Talán ez a tekintet miatt esett a kiadónak erre a férfira a választása.
Korábban nem annyira nyerte el a tetszésemet az előző borító. Azonban így, hogy már ismerem a történetet, nagyon megtetszett. Hiszen az is nagyszerűen kifejezte a történetet. 


Vajon egy bűnöző képes a jó útra térni a szerelemért?

Cím: A sötétség fogságában
Szerző: Anne L. Green
Kiadó: Álomgyár kiadó
Kiadás éve: 2018.
Oldalszám: 520
⭐⭐⭐⭐⭐


Fülszöveg:

***ÚJ, SZENVEDÉLLYEL ÉS IZGALMAKKAL BŐVÍTETT KIADÁS***
Milyen messzire mennél az igaz szerelemért?

Andrew Dark egy drogkartell vezetőjeként élvezi a hatalom és a pénz adta lehetőségeket, ám ebben a sötét világban mindennek megvan az ára. Hamar ráébred erre ő is, amikor egy alkalommal hiba csúszik a számításába. Elraboltatja az áruló embere húgát, a szókimondó és csinos Christine Stuartot. Fogva tartó és túsza között kínzó vágy ébred. Háttérbe szorulnak a józan, észszerű döntések.
Vajon Andrew Dark, a sármos rosszfiú tényleg csak egy gátlástalan bűnöző? A férfi múltjával van esélyük a felhőtlen szerelemre?

A többszörösen Aranykönyv-díjra jelölt Anne L. Greennek, a 2015. év elsőkönyves felfedezettjének romantikus-erotikus regénye nemcsak új köntösbe öltözött, de a korábbiaknál is több izgalommal és szövevényes fordulattal bővült.

A regény olyan érzésekeit kellett bennem mint ez a zene:

Annyira gyönyörű a történetben Chris és Drew szerelme, hogy azóta ez a dal jár a fejembe. 😍


Személyes élményem:

2018. 02. 08. 


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Milyen sorrendben érdemes olvasni Anne L. Green könyveit?

Sokszor felmerül az a kérdés számos könyvmolyban, hogy milyen sorrendben is vegyék kezükbe Anne L. Green regényeit. Ez a zavarodottság teljesen érthető, hiszen az írónőnek rengeteg könyve sorakozik már a polcokon. Ráadásul egy-egy karakter feltűnik más kötetekben is. Ez alapvetően nem lenne próbléma, ám ha van valamilyen apró utalás a "vendég" szereplő életére, akkor néhány esetben  talán spoileres lehet egyik könyv a másikra nézve.  Ezért úgy döntöttem, hogy készítek nektek egy Anne L. Green térképet. Mely segítséget nyújthat azoknak az olvasóknak, akik nehezen tudják eldönteni, melyik ALG regényt is vegyék elsőként a kezükbe. A térképet kiegészítettem az Álomgyár kiadónál kapható ajándék novellákkal is.  Melyik Anne L. Greent regényt olvassuk elsőnek? Nincs olyan regény, amelyikre azt mondanám, hogy ezzel KELL kezdeni. Hiszen nincsen kötelező sorrend. A térképen is látható majd, hogy melyik az a történet, melyből kiindulnak a szálak. A térkép megalkotását a meg

Chevy Stevens: Végzetes örökség

Mit kaphatsz egy gyilkos apától?  A 33 éves Sara Gallagher végre boldog. Antik bútorokat árusító kereskedése szárnyal, őt pedig eljegyezte egy fantasztikus férfi. Egy kérdés azonban nem hagyja nyugodni: vajon kik az igazi szülei? Sara felkészült, hogy megtudja.  Kiderül, édesanyja még most sem kíváncsi rá. Később arra is rájön, hogy a biológiai apja gyilkos, aki 40 éven át nőkre vadászott. Sarának Nadine, a terapeutája segít feldolgozni a borzalmakat, és azt, hogy talán mást is örökölt apjától, nem csak a szeme színét. Sara hamarosan rádöbben, egyetlen rosszabb dolog van annál, hogy az apád egy gyilkos: az, ha az apád megtudja, te ki vagy.  Néhány kérdés jobb, ha megválaszolatlanul marad. A "Végzetes örökség" egy összetett és lenyűgöző történet egy nőről, aki a gyökereit szeretné megismerni. Kérdés, hogy megéri-e...  Chevy Stevens páratlanul izgalmas a pszichológiai thrillereiben soha nem tudhatod mi lesz a következő lépés. Nemzetközi sikerkönyvei végre itt

Rachael Lippincott: Két lépés távolság | Könyvajánló

A regény elolvasását a 2019-es Olvasó tábor óta terveztem, azonban csak most sikerült elérnem oda, hogy kezembe vegyem a könyvet. A részlet, melyet korábban olvastam a könyvből, nagyon hamar megfogott, és felkeltette a kíváncsiságomat. A könyv elolvasása után pedig, most már epekedve várom, hogy a filmadaptációt is láthassam. Vajon vissza tudja adni a könyv által nyújtott érzelmeket? Nagyon kíváncsi vagyok! Ennek a gyönyörű szép szerelemnek a története, ahol egy betegség szab korlátokat,  teljesen meghatja az olvasókat. A könyv telis-tele van érzelmekkel, így esélytelen könnyek nélkül végig olvasni a regényt. Mikor elkezdtem olvasni Stella és Will történetét, sejtettem, hogy nagy hatással lesz rám, ellenben én sokkal több érzelmi löketben reménykedtem. A történet elolvasása után nem hagyott bennem akkora mély nyomot, mint vártam, de kellemes kikapcsolódást nyújtott. Úgy vélem ez amiatt lehet, hogy több sírásra készültem fel. Próbáltam a lelkemet felkészíteni a legrosszabbra, hog