Ugrás a fő tartalomra

P. C. Harris: Újrajátszás



A feltörekvő jégkorongos, Zack és a visszahúzódó Melanie, tökéletes álompárnak tűnnek. Ám a lány élete egy nap fenekestül felfordul, amikor hirtelen elveszít maga körül mindenkit, aki fontos volt számára. Beleértve Zacket is. A fiú egy profi szerződéssel a zsebében elutazik és ezzel darabokra töri a lány lelkét. Ekkor Melanie úgy dönt, hogy ő is maga mögött hagyja Kanadát, és egészen New Yorkig menekül.

A sors azonban úgy hozza, hogy évekkel később újra találkoznak, de az egymásra találás nem úgy sikerül, ahogy azt a lány megálmodta. Ehelyett egy titkokkal teli viszonyba bonyolódnak.
Vajon elég erős a kapcsolatuk, hogy túlélje a titkokat? Összeférhet a profi hokisok élete a szerelemmel? Te mire lennél képes, hogy megtartsd a szerelmedet?

P. C. Harris az Árnyoldal című sikerkönyv szerzőjének legújabb izgalmakban bővelkedő erotikus-romantikus kalandregénye garantált szórakozást nyújt a fordulatos történetek kedvelőinek.

Kicsit félve kezdtem neki a regénynek. Ez a félelem amiatt alakult ki bennem, hogy mindenki dicsérte az írónőt. És aggódtam, hogy mi lesz ha nekem nem tetszik, ahogyan ír. De így utólag rá kellett döbbennem, hogy nagy hibát követtem el, hogy nem kezdtem el hamarabb a könyveit olvasni.


 
Zack Morrison
Lehengerlő történet egy igaz szerelemről.  Bátran merem állítani, hogy szerintem nincs olyan ember, aki a regény elolvasása után azt mondaná, hogy "nem tetszett".  Hihetetlen. Bár még mindig a hatása alatt vagyok, így nehezen is találom a megfelelő szavakat. De higgyetek nekem, ezt a regényt csak imádni lehet!

A regényt váltott szemszögből olvashatjuk, így sokkal jobban bele tudjuk élni magunkat a történetbe. Egyszerre tudhatjuk meg Zack és Mel érzéseit, gondolatait. (Úgy érzem, egyre jobban imádom az ilyen típusú regényeket.)

A regény egyszerre volt megható és vicces. Rengeteg humort csempészet az írónő a cselekménybe, melyeken nem csak elmosolyodunk, hanem fel is nevetünk. Ez, számomra nagyon sokat dobott a könyv értékelésén. Hiszen az emlékeinkben az idő múlásával, ha még a pontos tartalomra nem is, de arra, hogy milyen kellemes érzéseket váltott ki belőlünk a regény, sokáig emlékezni fogunk.
Melanie
Azonban a vidám részek mellett, sajnos helyett kaptak a szomorú jelenetek is. Azonban úgy érzem, megsirattak, de mégis elképzelhetetlen lett volna nélkülük a cselekmény. Így volt tökéletes. 

Pörgős, cselekmény-dús regény, emiatt viszont letehetetlen. Nagyszerűen felépített a szerkezete, minden esemény logikusan követte egymást. Azonban mégsem volt kiszámítható. Sokkal inkább fordulatos. Mikor már úgy éreztem, végre mindenki megkapja a megérdemelt boldogságot, a szerzőnő csavart egyet a történeten és izgulhattunk tovább, hogy vajon, hogyan is alakulnak a dolgok. 

Mark

A szereplők személyisége nagyon sokat jelentett. Miattuk beleszerettem a könyvbe. Imádtam őket, mindegyikőjüket. Nem is tudnék választani, hogy ki a kedvencem.  
A karakterek nagyon valóságosak lettek. Olyannyira, hogy már szinte, azt is gondoltam néha, hogy az írónő pár módosítással egy valós történetet vetett papírra. Ez annak köszönhető, hogy nem egy szerelmes tündérmese története. Hanem egy olyan kapcsolaté, melyben (mint a való életben) vannak akadályok, amit meg kell oldaniuk. És hát ez nem mindig sikerül a legkönnyebben. 
Tiffany

"Ekkor döbbenek rá valamire. Az árnyék olyan, mint a sorsunk. Ki lehet cselezni, le lehet hagyni, lehet, hogy nem látjuk, amikor éppen magunk alá gyűrjük, de ezzel mindvégig csak magunkat ámítjuk. Mindenképpen utolér, hiszen mi magunk irányítjuk a sorsunkat, hozzánk tartozik."

Borító:

Először mikor megláttam, annyira nem nyerte el a tetszésemet. El kellett telnie egy kis időnek mire, elfogadtam. De mára már nagyon megtetszett. (Sose értettem miért van az, hogy valami nem tetszik az elején, de idővel ok nélkül megváltozik a véleményem.)
Tökéletesen passzol a történethez. Hiszen megjelenik rajta Mel, és Zack is. A tervező gondosan ügyelt rá, hogy Zack hokis mezére a könyvben szereplő száma kerüljön. Bár Melanie-ból nem látunk sokat, de így meghagyták nekünk, hogy mi magunk képzelhessük el. Szerintem ez a fajta megoldás, azért jobb, mert így mindenki az ideálját képzelheti el, nem pedig azt akit a kiadó választott a karakterhez.

Összegezve:

Nagyon tetszett a regény. Bár ez enyhe kifejezés rá. Imádtam, imádtam és imádtam!! Gyönyörű történet, mely nagyszerűen van megfogalmazva, felépítve. Kezdetben nem is gondoltam volna, hogy ennyire oda leszek az írónő munkájáért. De tanultam a hibámból. Mostantól megjelenést követően azonnal elolvasom! Rettentően türelmetlenül várom a következő regényét.
Lehetetlen nem beleszeretni! Mindenképpen ajánlom, elolvasásra. Hiszen tele van érzelmekkel, humorral, kalanddal, fordulatokkal. Ezektől pedig letehetetlen lett a könyv. 


Köszönöm az Álomgyár Kiadónak a recenziós példányt!

Kiadó: Álomgyár Kiadó
Megjelenés: 2017.
Oldalszám: 368

A könyv beszerezhető itt.

A szerző további művei:



















Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Milyen sorrendben érdemes olvasni Anne L. Green könyveit?

Sokszor felmerül az a kérdés számos könyvmolyban, hogy milyen sorrendben is vegyék kezükbe Anne L. Green regényeit. Ez a zavarodottság teljesen érthető, hiszen az írónőnek rengeteg könyve sorakozik már a polcokon. Ráadásul egy-egy karakter feltűnik más kötetekben is. Ez alapvetően nem lenne próbléma, ám ha van valamilyen apró utalás a "vendég" szereplő életére, akkor néhány esetben  talán spoileres lehet egyik könyv a másikra nézve.  Ezért úgy döntöttem, hogy készítek nektek egy Anne L. Green térképet. Mely segítséget nyújthat azoknak az olvasóknak, akik nehezen tudják eldönteni, melyik ALG regényt is vegyék elsőként a kezükbe. A térképet kiegészítettem az Álomgyár kiadónál kapható ajándék novellákkal is.  Melyik Anne L. Greent regényt olvassuk elsőnek? Nincs olyan regény, amelyikre azt mondanám, hogy ezzel KELL kezdeni. Hiszen nincsen kötelező sorrend. A térképen is látható majd, hogy melyik az a történet, melyből kiindulnak a szálak. A térkép megalkotását a meg

Chevy Stevens: Végzetes örökség

Mit kaphatsz egy gyilkos apától?  A 33 éves Sara Gallagher végre boldog. Antik bútorokat árusító kereskedése szárnyal, őt pedig eljegyezte egy fantasztikus férfi. Egy kérdés azonban nem hagyja nyugodni: vajon kik az igazi szülei? Sara felkészült, hogy megtudja.  Kiderül, édesanyja még most sem kíváncsi rá. Később arra is rájön, hogy a biológiai apja gyilkos, aki 40 éven át nőkre vadászott. Sarának Nadine, a terapeutája segít feldolgozni a borzalmakat, és azt, hogy talán mást is örökölt apjától, nem csak a szeme színét. Sara hamarosan rádöbben, egyetlen rosszabb dolog van annál, hogy az apád egy gyilkos: az, ha az apád megtudja, te ki vagy.  Néhány kérdés jobb, ha megválaszolatlanul marad. A "Végzetes örökség" egy összetett és lenyűgöző történet egy nőről, aki a gyökereit szeretné megismerni. Kérdés, hogy megéri-e...  Chevy Stevens páratlanul izgalmas a pszichológiai thrillereiben soha nem tudhatod mi lesz a következő lépés. Nemzetközi sikerkönyvei végre itt

Rachael Lippincott: Két lépés távolság | Könyvajánló

A regény elolvasását a 2019-es Olvasó tábor óta terveztem, azonban csak most sikerült elérnem oda, hogy kezembe vegyem a könyvet. A részlet, melyet korábban olvastam a könyvből, nagyon hamar megfogott, és felkeltette a kíváncsiságomat. A könyv elolvasása után pedig, most már epekedve várom, hogy a filmadaptációt is láthassam. Vajon vissza tudja adni a könyv által nyújtott érzelmeket? Nagyon kíváncsi vagyok! Ennek a gyönyörű szép szerelemnek a története, ahol egy betegség szab korlátokat,  teljesen meghatja az olvasókat. A könyv telis-tele van érzelmekkel, így esélytelen könnyek nélkül végig olvasni a regényt. Mikor elkezdtem olvasni Stella és Will történetét, sejtettem, hogy nagy hatással lesz rám, ellenben én sokkal több érzelmi löketben reménykedtem. A történet elolvasása után nem hagyott bennem akkora mély nyomot, mint vártam, de kellemes kikapcsolódást nyújtott. Úgy vélem ez amiatt lehet, hogy több sírásra készültem fel. Próbáltam a lelkemet felkészíteni a legrosszabbra, hog