Ugrás a fő tartalomra

Borsa Brown: Az Arab szeretője

Érzelmes és sokkoló.

Történet egy nem mindennapi szerelemről egy szaúdi herceg és egy magyar nő között.

Csillának nincs egyszerű élete. Egyetemista, de az élet száz felől osztogatja neki a pofonokat. Alkoholista édesapja, és rákos édesanyja mellett azzal is szembe kell néznie, miként változik az öccse a drog hatására egy egészen más emberré. Egy tolmácsmunka alkalmával összehozza a sors egy szaúdi férfivel, aki felforgatja az életét.

Az Arab szeretője című regény Az Arab párhuzamaként a másik oldalról, a nő szemszögéből mutatja be egy szerelem kibontakozását, egy különleges kapcsolatot a két különböző kultúrából érkező ember között, egy fiatal lány felnőtté válásának történetét.

Borsa Brown egyedi, szókimondó, ugyanakkor érzelmes és szenvedélyes, erotikában bővelkedő írásai nem véletlenül váltak az olvasók kedvenceivé. A két regény szépen egészíti ki egymást, egészen más érzéseket adva át az olvasónak, miközben egymástól függetlenül, külön-külön is megállják a helyüket.

Ha még nem olvastad Az Arab című regényt, ezek után biztos kedvet kapsz hozzá.



Egy újabb érzelmes és magával ragadó regény az írónőtől. Nekem nagyon tetszett, bár nem volt olyan nagy lenyűgöző hatással rám, a sorozat első része, Az Arab.
A könyv cselekménye lényegében ugyanaz, mint az első részben. Viszont itt más szemszögből láthatjuk a dolgokat. Ugyanis, míg az előzőben Gamal kapta a főszerepet, addig ennél a résznél Csilla gondolatait olvashatjuk.

Ez a könyv sokkal mélyebben hat az olvasó érzelmeire. Szerintem nem én vagyok az egyetlen, aki olvasás közben elsírta magát. Hiszen az írónő olyan átéléssel adja át Csilla fájdalmát, és érzéseit, hogy garantált, hogy szem nem marad szárazon.
Az előző részben felmerülő kérdésekre ez a regény által, sok mindenre választ kapunk. Hogy Csilla miért is lett az aki, vagy épp miért tette azt amit tett.



Számomra, nem lett a sorozat kedvenc része. Pontosabban nálam csak az utolsó helyre került. Ennek oka, nem amiatt van, mert a regény nem lett nagyszerű. Csak én olvasás közben azt szeretem, ha egy regény szórakoztat, nem pedig lehangol. Azonban ez abból is adódhatott, hogy nem a legjobb időpontra időzítettem a regény elolvasását. Ugyanis én is akkor éltem át egy szerettem elvesztését rákban. Emiatt pedig egyszerűen nem bírtam elolvasni bizonyos oldalakat. Az írónő pontosan úgy írt le mindent, ahogy a valóságban történik. Szavakba öntött minden emberi fájdalmat, amit ezen idő át lehet élni.

"Szerinted a szerelmet mióta érdekli, hogy te akarod-e vagy sem? Az csak úgy jön, és tarol. A legváratlanabb pillanatokban."

Gamalt jó volt ebben a részben kívülről megismerni, újra beleszeretni.  Most sokkal jobban bele tudtam magam élni a főszerepbe, mintha csak én lennék Csilla. Gamal és Csilla szerelme ugyanolyan megnyerő volt másik nézőpontból is.

A regény nagyszerűre sikeredett, azonban számomra ebben a kötetben volt néhány negatívum is. Nekem már egy kicsit sok volt Csilla szenvedése. Már a fülszövegben megismerhettük, milyen nehéz élete van. Viszont néha már úgy éreztem szánnom és sajnálnom kell őt. Emiatt nem minden esetben tudtam azonosulni vele.

A történet nem hordoz olyan nagy váratlan fordulatokat. Mivel az előző részben a lényegesebb momentumokat már megismertük.

Borító:

Ugyanolyan design-t kapott, mint az ezt megelőző rész. A színválasztás szerintem nagyon jó lett, nőies. Csilla a is helyett kapott ezúttal Gamal mellett. A női alakot remekül eltalálták, teljes mértékben megfelelő a regényben megjelenő Csillához.

Összességében:

Nagyon magával ragadó regény, bár számomra kicsit sok volt olykor az érzelem. Legtöbb esetben én azért olvasok egy könyvet, mert más világba szeretnék utazni, olykor pedig menekülni. Azonban ebben a regényben Csilla élete is jól prezentálja, hogy a valóság néha kegyetlen tud lenni.
Sok megdöbbentő fordulat nem várható a regényben. Mivel a történet ugyanaz, mint az előző részben olvasott. Számomra nem lett a kedvenc kötetem. Viszont szükség volt az elolvasására, hiszen csak így kaphattam teljes képet a két szerelmes életéről, azaz hogy hogyan is kezdődött el minden.



Ha tetszett az értékelés, kedveld a Facebook oldalam, hogy hamarabb értesülj a legfrissebb könyvekről! Nikii Blog - Facebook

Kiadó: Álomgyár Kiadó
Megjelenés: 2016
Oldalszám: 464

A könyv beszerezhető itt.

A könyv további részei: (Kattints az értékelésért!)




Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Milyen sorrendben érdemes olvasni Anne L. Green könyveit?

Sokszor felmerül az a kérdés számos könyvmolyban, hogy milyen sorrendben is vegyék kezükbe Anne L. Green regényeit. Ez a zavarodottság teljesen érthető, hiszen az írónőnek rengeteg könyve sorakozik már a polcokon. Ráadásul egy-egy karakter feltűnik más kötetekben is. Ez alapvetően nem lenne próbléma, ám ha van valamilyen apró utalás a "vendég" szereplő életére, akkor néhány esetben  talán spoileres lehet egyik könyv a másikra nézve.  Ezért úgy döntöttem, hogy készítek nektek egy Anne L. Green térképet. Mely segítséget nyújthat azoknak az olvasóknak, akik nehezen tudják eldönteni, melyik ALG regényt is vegyék elsőként a kezükbe. A térképet kiegészítettem az Álomgyár kiadónál kapható ajándék novellákkal is.  Melyik Anne L. Greent regényt olvassuk elsőnek? Nincs olyan regény, amelyikre azt mondanám, hogy ezzel KELL kezdeni. Hiszen nincsen kötelező sorrend. A térképen is látható majd, hogy melyik az a történet, melyből kiindulnak a szálak. A térkép megalkotását a meg

Chevy Stevens: Végzetes örökség

Mit kaphatsz egy gyilkos apától?  A 33 éves Sara Gallagher végre boldog. Antik bútorokat árusító kereskedése szárnyal, őt pedig eljegyezte egy fantasztikus férfi. Egy kérdés azonban nem hagyja nyugodni: vajon kik az igazi szülei? Sara felkészült, hogy megtudja.  Kiderül, édesanyja még most sem kíváncsi rá. Később arra is rájön, hogy a biológiai apja gyilkos, aki 40 éven át nőkre vadászott. Sarának Nadine, a terapeutája segít feldolgozni a borzalmakat, és azt, hogy talán mást is örökölt apjától, nem csak a szeme színét. Sara hamarosan rádöbben, egyetlen rosszabb dolog van annál, hogy az apád egy gyilkos: az, ha az apád megtudja, te ki vagy.  Néhány kérdés jobb, ha megválaszolatlanul marad. A "Végzetes örökség" egy összetett és lenyűgöző történet egy nőről, aki a gyökereit szeretné megismerni. Kérdés, hogy megéri-e...  Chevy Stevens páratlanul izgalmas a pszichológiai thrillereiben soha nem tudhatod mi lesz a következő lépés. Nemzetközi sikerkönyvei végre itt

Rachael Lippincott: Két lépés távolság | Könyvajánló

A regény elolvasását a 2019-es Olvasó tábor óta terveztem, azonban csak most sikerült elérnem oda, hogy kezembe vegyem a könyvet. A részlet, melyet korábban olvastam a könyvből, nagyon hamar megfogott, és felkeltette a kíváncsiságomat. A könyv elolvasása után pedig, most már epekedve várom, hogy a filmadaptációt is láthassam. Vajon vissza tudja adni a könyv által nyújtott érzelmeket? Nagyon kíváncsi vagyok! Ennek a gyönyörű szép szerelemnek a története, ahol egy betegség szab korlátokat,  teljesen meghatja az olvasókat. A könyv telis-tele van érzelmekkel, így esélytelen könnyek nélkül végig olvasni a regényt. Mikor elkezdtem olvasni Stella és Will történetét, sejtettem, hogy nagy hatással lesz rám, ellenben én sokkal több érzelmi löketben reménykedtem. A történet elolvasása után nem hagyott bennem akkora mély nyomot, mint vártam, de kellemes kikapcsolódást nyújtott. Úgy vélem ez amiatt lehet, hogy több sírásra készültem fel. Próbáltam a lelkemet felkészíteni a legrosszabbra, hog