Ugrás a fő tartalomra

Baráth Viktória: A főnök | Könyvajánló

Sose gondoltam, hogy egy könyv ilyen hatással tud lenni rám, mint ahogy A főnök című regény. Persze sok könyv megérintett lelkileg, könnybe lábadt a szemem olvasás közben. De ez a regény más volt. Még pár óra elteltével is, hacsak rágondolok a történetre, majdnem elsírom magam. 
Ennek oka pedig a szerző tehetsége. Olyan beleéléssel írta meg a történetet, mintha átélte volna, ezáltal én is megéltem a történetet. Teljesen Ana szerepébe tudtam képzelni magam, emiatt sokkal izgalmasabb volt a cselekmény. Hiszen, mint ahogy Ana, én sem tudhattam, mi történik majd "velem".

A cselekmény nagyon izgalmas, és fordulatos. Kezdetben egy idilli képpel indul, amiben Ana élete csodálatos, melyet minden lány szívesen élne. Azonban hamar fordulatot vesznek az események, felgyorsul a történet. Számomra azt tetszett legjobban a történetben, hogy kiszámíthatatlan volt. Lebilincselő, ahogyan az írónő fonta a szálakat. A történetben megjelenik egy olyan világ, mely az emberek többsége előtt rejtve van, vagy csak nem is akarnak tudomást venni róla. Ezáltal sokkal vonzóbb lesz a könyv. Mindig is érdekesebb egy olyan regényt olvasni, melyben az apró mindennapi dolgok mellett megjelennek olyan "világok" is, melyek egyáltalán nem hétköznapiak.  
Ryan Walsh

A könyvet egyáltalán nem mondanám nagyon vastagnak, viszont annál tartalmasabb. Sokkal lekörözi a hasonló témában írt nagyobb oldalszámmal rendelkező regényeket. Ennek oka, hogy nincs a könyvben felesleges szócséplés a lapszám növelése érdekében. A regény jól összeszedetten van felépítve, logikusan követik az események egymást. Egyszerűen szenzációs és lehengerlő.

Nagyon megkedveltem a szereplőket. Kifogástalanul passzoltak a történethez. Talán amiatt is váltott ki belőlem ilyen érzelmeket a könyv elolvasása, mert könnyen szívembe tudtam zárni a karaktereket. Ryanben ott volt a határozottság, a keménység, mely a munkához elengedhetetlen. Anában pedig megjelent a nőiesség, a kitartás és a talpraesettség, ami az ő helyzetéhez nélkülözhetetlen. 
Néha csodáltam is Anát a kitartásáért. Hisz, amin keresztül kellett mennie, nem sokan bírták volna ki. 
Ana Moreno

Egyetlen negatívum jelent meg számomra a történetben. Az, hogy az 50. oldalon tudtam meg csak, hogy hogyan is hívják a női főszereplőt. Persze a fülszövegből kiderült számomra a neve, de magából a történetből nem. Ez egy kicsit zavaró tényező volt nekem, miután én csak utólag olvasom el a borító hátulját.

A borító nekem elnyerte a tetszésemet. Sok minden van rajta, de mégis olyan egyszerűnek hat. Ez leginkább a színeknek köszönhető. A vörös szín nagyon jól illik a történethez, mely szenvedélyes és izgalmas. Ezzel a színnel szerintem ezt próbálták tükrözni. A cím tökéletesen leírja a regény mozgatórugóját, ugyanis a főnök körül forog minden. De, hogy ki is a főnök, azt nektek kell kideríteni.

Összegezve nagy hatással volt rám a regény. Mély érzelmeket váltott ki belőlem, még a sírást sem tudtam visszatartani. A történet magával ragadó, letehetetlenné varázsolja a könyvet. Élmény volt olvasni ezt a regényt az írónőtől. Tehetségét nagyon jól visszaadja. Hiszen a regény cselekménye lebilincselő, összeszedett, és izgalmas. De számos szóval tudnám még illetni. Mindenképpen ajánlani tudom, csak ezt a könyvet. A magyar írók között, Baráth Viktória személyében, egy újabb kincsre leltem. Nem is kérdés, hogy a többi könyvét beszerzem-e.

Vajon létezhetnek valódi érzelmek egy kegyetlen világban, vagy csak az érdek vezérli a tetteinket?

Cím: A főnök
Szerző: Baráth Viktória
Kiadó: Álomgyár kiadó
Kiadás éve: 2017.
Oldalszám: 378
⭐⭐⭐⭐⭐


Fülszöveg:

Valóban te irányítod a saját életedet?

Ana Moreno békés életet él Albuquerque legtehetősebbek által lakott negyedében. Mindene megvan, amiről egy nő álmodhat: csodás ház, személyzet és egy milliomos vőlegény, akivel boldogan tervezgetik a jövőjüket. A rózsaszín álomvilágnak azonban vége szakad, mikor egy este ismeretlenek elrabolják Anát. A lány ekkor döbben rá arra, hogy az élete mégsem volt olyan fényes és csillogó, mint ahogy azt gondolta. Fogvatartója válaszút elé állítja: ha életben akar maradni, meg kell tanulnia alkalmazkodni ahhoz a kegyetlen világhoz, amibe került. A titkok és csalódások hálójában őrlődve azonban arra még ő sem számít, hogy a bosszúvágy egy teljesen új emberré fogja átváltoztatni.

Hol a határ jó és rossz között? Mire lehet képes az ember, ha a bosszú hajtja?
Vajon létezhetnek valódi érzelmek egy kegyetlen világban, vagy csak az érdek vezérli a tetteinket?

Baráth Viktória, az AranyKönyvre jelölt Első tánc című nagy sikerű könyv szerzője ezúttal egy izgalmakban, érzelmekben és erotikában gazdag történetben mutatja be az alvilág rideg valóságát.


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Milyen sorrendben érdemes olvasni Anne L. Green könyveit?

Sokszor felmerül az a kérdés számos könyvmolyban, hogy milyen sorrendben is vegyék kezükbe Anne L. Green regényeit. Ez a zavarodottság teljesen érthető, hiszen az írónőnek rengeteg könyve sorakozik már a polcokon. Ráadásul egy-egy karakter feltűnik más kötetekben is. Ez alapvetően nem lenne próbléma, ám ha van valamilyen apró utalás a "vendég" szereplő életére, akkor néhány esetben  talán spoileres lehet egyik könyv a másikra nézve.  Ezért úgy döntöttem, hogy készítek nektek egy Anne L. Green térképet. Mely segítséget nyújthat azoknak az olvasóknak, akik nehezen tudják eldönteni, melyik ALG regényt is vegyék elsőként a kezükbe. A térképet kiegészítettem az Álomgyár kiadónál kapható ajándék novellákkal is.  Melyik Anne L. Greent regényt olvassuk elsőnek? Nincs olyan regény, amelyikre azt mondanám, hogy ezzel KELL kezdeni. Hiszen nincsen kötelező sorrend. A térképen is látható majd, hogy melyik az a történet, melyből kiindulnak a szálak. A térkép megalkotását a meg

Chevy Stevens: Végzetes örökség

Mit kaphatsz egy gyilkos apától?  A 33 éves Sara Gallagher végre boldog. Antik bútorokat árusító kereskedése szárnyal, őt pedig eljegyezte egy fantasztikus férfi. Egy kérdés azonban nem hagyja nyugodni: vajon kik az igazi szülei? Sara felkészült, hogy megtudja.  Kiderül, édesanyja még most sem kíváncsi rá. Később arra is rájön, hogy a biológiai apja gyilkos, aki 40 éven át nőkre vadászott. Sarának Nadine, a terapeutája segít feldolgozni a borzalmakat, és azt, hogy talán mást is örökölt apjától, nem csak a szeme színét. Sara hamarosan rádöbben, egyetlen rosszabb dolog van annál, hogy az apád egy gyilkos: az, ha az apád megtudja, te ki vagy.  Néhány kérdés jobb, ha megválaszolatlanul marad. A "Végzetes örökség" egy összetett és lenyűgöző történet egy nőről, aki a gyökereit szeretné megismerni. Kérdés, hogy megéri-e...  Chevy Stevens páratlanul izgalmas a pszichológiai thrillereiben soha nem tudhatod mi lesz a következő lépés. Nemzetközi sikerkönyvei végre itt

Rachael Lippincott: Két lépés távolság | Könyvajánló

A regény elolvasását a 2019-es Olvasó tábor óta terveztem, azonban csak most sikerült elérnem oda, hogy kezembe vegyem a könyvet. A részlet, melyet korábban olvastam a könyvből, nagyon hamar megfogott, és felkeltette a kíváncsiságomat. A könyv elolvasása után pedig, most már epekedve várom, hogy a filmadaptációt is láthassam. Vajon vissza tudja adni a könyv által nyújtott érzelmeket? Nagyon kíváncsi vagyok! Ennek a gyönyörű szép szerelemnek a története, ahol egy betegség szab korlátokat,  teljesen meghatja az olvasókat. A könyv telis-tele van érzelmekkel, így esélytelen könnyek nélkül végig olvasni a regényt. Mikor elkezdtem olvasni Stella és Will történetét, sejtettem, hogy nagy hatással lesz rám, ellenben én sokkal több érzelmi löketben reménykedtem. A történet elolvasása után nem hagyott bennem akkora mély nyomot, mint vártam, de kellemes kikapcsolódást nyújtott. Úgy vélem ez amiatt lehet, hogy több sírásra készültem fel. Próbáltam a lelkemet felkészíteni a legrosszabbra, hog