Ugrás a fő tartalomra

Borsa Brown: A maffia ágyában (Maffia trilógia 1.)


*** SZENVEDÉLYESEBB, BŐVÍTETT KIADÁS ***

Suzanne Roberts körül megfordul a világ: viharos gyorsasággal veszít el mindent és mindenkit maga körül, ami és aki addig fontos szerepet töltött be az életében. Szerencséjére a sors kárpótolja őt mindenért: megajándékozza Massimo, az ellenállhatatlan, művelt és jómódú ügyvéd szerelmével, aki rögvest szülővárosába, Palermóba röpíti álmai asszonyát. Itt véget is érhetne ez a romantikus történet a happy end ezúttal mégis elmarad. Szicíliáról ugyanis kiderül, hogy távolról sem a képzelet mesés birodalma, s lassan Massimóról is lehull az álarc
Lesz-e kiút az érzései között őrlődő, bántalmazott hősnő számára? Van-e szabadulás a maffia hálójából? És egyáltalán: hol van a határ szerelem és gyűlölet között?
A gyűlölet is szeretet, csak épp fejtetőre van állítva. A szeretet igazi ellentéte a félelem adja meg a választ Osho, és e tantétel igazságát nem is bizonyíthatná hitelesebben e könyv.
BORSA BROWN hatalmas sikert aratott trilógiájának új kiadású regénye lélektani folyamatokat is boncolgat, letehetetlen írásában feltárja, milyen pokoli mélységekbe és paradicsomi magasságokba juthat férfi és nő, ember és ember kapcsolata.


Borsa Brown bámulatos könyvet alkotott minden szempontból. Hihetetlen érzelmi hullámvasúton mentem keresztül olvasás közben. Leginkább dühös voltam, viszont gyakran nevettem is. Ezt a karakterek jellemvonásaival érte el. Nem is lepődöm meg azon, hogy mennyire sikeres könyv lett.
A történet egy nem mindennapi szerelemről szól, melyben a szerelmeseknek nem hétköznapi akadályokat kell együtt leküzdeniük. Pont emiatt nehezen tudtam úgy beleélni magam a történetbe, nem éreztem úgy, mintha én is egy szereplő lennék. De kívülállóként is nagyszerű élményt nyújt a könyv.

A cselekmény nagyon jól felépített. Letehetetlen a könyv, fenntartja az olvasó érdeklődését. Nem egy hétköznapi romantikus történet, az biztos. A váratlan fordulatok nagyon izgalmassá teszik a könyvet. Szerintem az én szívem is pár ütést kihagyott egy-egy rész olvasásakor. Az első kiadást nem olvastam, így azzal nem tudom összehasonlítani. Egy kicsit féltem a bővített kiadástól, hogy csak a lapszám növelése a cél. De szerencsére tévedtem. Nincs benne felesleges szócséplés, felesleges oldal, ami tiszteletreméltó a szerzőtől. A könyv rendkívül tartalmas.
"Akarhat mást egy férfi? Ha kell, örökre befogom a száját a számmal, de ez a nő kell nekem! Örökre!"

A regény főszereplőihez hasonlókkal még nem találkoztam. A személyiségük annyira karakteres. Massimot kezdetben imádtam, sármos, okos, határozott férfi. Csupa olyan tulajdonságát mutatta, mellyel bármilyen női szívet képes meghódítani. Azonban a történet előrehaladtával, mikor visszatér hazájába, megismerhettük valódi énjét. Azt a férfit, aki ha nem kapja meg amit akar, fejek is hullhatnak. Itt már ellentétes érzelmeket váltott ki belőlem. Nem tudtam hova tenni Massimot. Ugyanis miután kiderült, milyen is valójában, utálnom kellett volna. Legalább azért, amiért becsapta Suzanne-t. De valahogy nem tudtam. Dühös voltam rá, de mégis valahogy vonzott.
Suzanne viszont más. Törékeny, kedves lány. Nagyon szimpatizáltam vele az elején. Viszont ő, Massimoval ellentétben, nagyon más érzelmeket váltott ki belőlem. A kezdeti kedvelés átváltott megvetésbe. Olvasás közben mindig feltettem magamnak a kérdést: "Most komolyan ilyen idióta ez a nő?". A hűsége szerelme iránt irigylésre méltó. Viszont, hogy ennyire ne legyen tartása... Hihetetlen.
"A legfontosabb célom immár az, hogy öleljen és ölelhessem."
 Erotikus tekintettben eléggé erőteljes. Emiatt, a többi Borsa Brown könyvhöz hasonlóan, csak felnőtt olvasóknak ajánlom. Viszont a szerző nagyon ügyelt a mértékletességre. Így olvasás közben nem fog állandóan az eszünkbe jutni: "Jaj ne, már megint?". Úgy éreztem, az erotikus elemek a regényben nagyban hozzájárulnak a cselekményhez. Hiszen a testi vonzalom volt az, ami miatt a két fiatal egymáshoz elkezdett közeledni, és csak miután megismerték egymást alakult ki közöttük a lelki kapcsolat.
Nem mondanám, hogy szívesen lettem volna Suzanne helyében, hiszen ki akarna a maffia ágyába kerülni, ezzel életét veszélyeztetve. Viszont Massimo és Suzanne közt kialakult szerelem mégis irigylésre méltó. Minden akadályt, ha még nem is könnyen, de vonzalmuk legyőzni látszik.

Borító:

Nekem nagyon elnyerte a tetszésemet. Bár az előző kiadás borítója is nagyon tetszett. A vörös színnel jelképezik rajta a vágyat és a szerelmet. Megjelenik még rajta a két főszereplő is, Massimo és Suzanne. A képen megmutatkozik kettejük közötti érzelmek, de legfőképpen Massimo arcán.

Összegezve:

Imádtam a könyvet. Egy nap se kellett hozzá, hogy elolvassam, pedig oldalszámba elég terjedelmes. Könnyen lehet vele haladni, letehetetlen. A szerző olyan szereplőket alkotott, akik könnyen belopják magukat a szívünkbe. Készüljünk fel a szerelemre, mert Massimoba biztos belehabarodik minden női olvasó 😍 Egy élmény volt olvasni, melyet vétek kihagyni! Nagyon várom, hogy olvassam a trilógia többi részét is, hiszen ez egy olyan sorozat, melyet egynél nem lehet abba hagyni.

⭐⭐⭐⭐⭐

Ha tetszett az értékelés, kedveld a Facebook oldalam, hogy hamarabb értesülj a legfrissebb könyvekről! Nikii Blog - Facebook

Kiadó: Álomgyár Kiadó
Megjelenés: 2016.

A könyv előrendelhető itt.


A könyv folytatása:
A maffia ölelésében  (Maffia trilógia 2.)

Megjelenés: 2016.

A maffia szívében  (Maffia trilógia 3.)

Megjelenés: 2016.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Milyen sorrendben érdemes olvasni Anne L. Green könyveit?

Sokszor felmerül az a kérdés számos könyvmolyban, hogy milyen sorrendben is vegyék kezükbe Anne L. Green regényeit. Ez a zavarodottság teljesen érthető, hiszen az írónőnek rengeteg könyve sorakozik már a polcokon. Ráadásul egy-egy karakter feltűnik más kötetekben is. Ez alapvetően nem lenne próbléma, ám ha van valamilyen apró utalás a "vendég" szereplő életére, akkor néhány esetben  talán spoileres lehet egyik könyv a másikra nézve.  Ezért úgy döntöttem, hogy készítek nektek egy Anne L. Green térképet. Mely segítséget nyújthat azoknak az olvasóknak, akik nehezen tudják eldönteni, melyik ALG regényt is vegyék elsőként a kezükbe. A térképet kiegészítettem az Álomgyár kiadónál kapható ajándék novellákkal is.  Melyik Anne L. Greent regényt olvassuk elsőnek? Nincs olyan regény, amelyikre azt mondanám, hogy ezzel KELL kezdeni. Hiszen nincsen kötelező sorrend. A térképen is látható majd, hogy melyik az a történet, melyből kiindulnak a szálak. A térkép megalkotását a meg

Chevy Stevens: Végzetes örökség

Mit kaphatsz egy gyilkos apától?  A 33 éves Sara Gallagher végre boldog. Antik bútorokat árusító kereskedése szárnyal, őt pedig eljegyezte egy fantasztikus férfi. Egy kérdés azonban nem hagyja nyugodni: vajon kik az igazi szülei? Sara felkészült, hogy megtudja.  Kiderül, édesanyja még most sem kíváncsi rá. Később arra is rájön, hogy a biológiai apja gyilkos, aki 40 éven át nőkre vadászott. Sarának Nadine, a terapeutája segít feldolgozni a borzalmakat, és azt, hogy talán mást is örökölt apjától, nem csak a szeme színét. Sara hamarosan rádöbben, egyetlen rosszabb dolog van annál, hogy az apád egy gyilkos: az, ha az apád megtudja, te ki vagy.  Néhány kérdés jobb, ha megválaszolatlanul marad. A "Végzetes örökség" egy összetett és lenyűgöző történet egy nőről, aki a gyökereit szeretné megismerni. Kérdés, hogy megéri-e...  Chevy Stevens páratlanul izgalmas a pszichológiai thrillereiben soha nem tudhatod mi lesz a következő lépés. Nemzetközi sikerkönyvei végre itt

Rachael Lippincott: Két lépés távolság | Könyvajánló

A regény elolvasását a 2019-es Olvasó tábor óta terveztem, azonban csak most sikerült elérnem oda, hogy kezembe vegyem a könyvet. A részlet, melyet korábban olvastam a könyvből, nagyon hamar megfogott, és felkeltette a kíváncsiságomat. A könyv elolvasása után pedig, most már epekedve várom, hogy a filmadaptációt is láthassam. Vajon vissza tudja adni a könyv által nyújtott érzelmeket? Nagyon kíváncsi vagyok! Ennek a gyönyörű szép szerelemnek a története, ahol egy betegség szab korlátokat,  teljesen meghatja az olvasókat. A könyv telis-tele van érzelmekkel, így esélytelen könnyek nélkül végig olvasni a regényt. Mikor elkezdtem olvasni Stella és Will történetét, sejtettem, hogy nagy hatással lesz rám, ellenben én sokkal több érzelmi löketben reménykedtem. A történet elolvasása után nem hagyott bennem akkora mély nyomot, mint vártam, de kellemes kikapcsolódást nyújtott. Úgy vélem ez amiatt lehet, hogy több sírásra készültem fel. Próbáltam a lelkemet felkészíteni a legrosszabbra, hog